تعمیر کولر گازی در اصفهان
نوشته شده توسط : طهماسبی

 

برای هر کولر گازی اتفاق می افتد که دچار اشکالاتی از قبیل خنک نکردن، آبریزش، روشن نشدن، صدا و لرزش داشته باشد. اگر برای تعمیر کولر گازی در اصفهان به دنبال نیروی مطمئن و قابل اعتماد هستید این مطلب را دنبال کنید.

 

هزینه تعمیر و سرویس کولر گازی اصفهان

تعمیر کولر گازی و سرویس آن اگر بطور اصولی و توسط افراد با تجربه و متخصص انجام شود علاوه بر افزایش عمر دستگاه باعث کاهش هزینه برق مصرفی شده و از هزینه های اضافی و تعمیرات مکرر جلوگیری می‌کند. هزینه تعمیر و سرویس کولر گازی اصفهان  بسته به نوع خرابی، خدمات انجام شده، نوع کولر گازی و همچنین قطعات تعویض شده تعیین می‌گردد. کلیه خدمات تعمیرو سرویس کولر گازی اصفهان در محل انجام شده و هیچ هزینه اضافی بابت رفت و برگشت گرفته نخواهد شد.

در تعمیر کولر گازی در اصفهان استفاده از قطعات اصلی و نیروی متخصص بسیار اهمیت دارد درغیراین صورت علاوه بر افزایش هزینه، از کیفیت کولرگازی یا اسپلیت شما کاسته می شود. بنابراین دقت داشته باشید که تعمیرات خود را به نیروهای متخصص "کاراباما" بسپارید تا کیفیت کار را تجربه کنید.

 

سرویس کولر گازی اصفهان

یکی از مسائل مهم در افزایش طول عمر و راندمان کولر گازی ، سرویس کولر گازی می باشد که بهتر است سرویس کولر گازی سالانه پیش از شروع فصل تابستان و روشن کردن آن انجام شود تا در صورت وجود مشکل ، تعمیر کولر گازی انجام شود. سرویس کولر گازی اصفهان ، سرویس کولر گازی در تهران ، سرویس کولر گازی در کرج را به سرویس کاران متخصص و مجرب کاراباما بسپارید.

 

خدمات سرویس کولر گازی اصفهان

  •  شستشوی پنل داخلی و پنل خارجی
  •  تست گاز کولر گازی
  •  شارژ گاز کولر گازی در صورت کم بودن
  •  انجام تست آمپر دستگاه

 

علل سرویس کولر گازی

 کولر گازی حرارت را از محیط با دمای پایین گرفته و به محیط با دمای بالا می دهد از این رو یکی از سیستم های هوشمند، کاربردی و مهم است که بایستی برای تعمیر کولر گازی و سرویس دوره ای آن دقت کنید. منتها نکات مهمی در زمینه نگهداری کولر مطرح است که یکی از این موارد نداشتن نوسان برق ورودی کولر است. از این رو دقت کنید که برق ورودی کولر نوسان نداشته باشد. یادتان باشد کولر گازی را تمام وقت روشن نگه ندارید، چرا که اگر کولر تمام وقت با قدرت کار کند خیلی زود عملکرد نادرستی خواهد داشت. همچنین لازم است بدانید: برای اینکه کولر بتواند هوای محیط را به خوبی خنک کند، بایستی هر 30 روز یکبار فیلترها و توری های کولر را با آب به خوبی شستشو دهید.

یکی از مهمترین مواردی که در تعمیر کولر گازی وجود دارد، تست کم نشدن گاز کولر است و برای اینکه اطمینان حاصل کنید گاز کولر کم نشده است، می توانید سالیانه از یک سرویسکار مجرب کمک بگیرید. کم شدن گاز کولر یکی از دلایل مهم در آسیب دیدن به کمپرسور می باشد که باید به آن توجه کنید. همانطور که یک خودرو در زمان استفاده از آن هزینه هایی را برای نگه داری لازم دارد، یک اسپلیت نیز چنین ویژگی ای دارد.

 

عیب یابی و تعمیر کولر گازی اصفهان

مواردی که نیاز به سرویس، تعویض یا تعمیر کولر گازی دارند عبارتند از:

  • برد پنل
  •  تعویض خازن
  • کمپرسور کولر گازی
  • بادگرم زدن کولرگازی
  •  تعویض موتورفن کمپرسور

 

خصوصیات تعمیرکاران شرکت خدماتی کاراباما

تعمیرکار حرفه ای و متخصص در حوزه تعمیر کولرگازی

خوش برخورد ، متعهد ، وقت شناس و دارای وجدان کاری

برنامه ریزی دقیق جهت حضور در محل شما

دقت و سرعت عمل بالا در امر تعمیرات

 

برندهای تحت پوشش در تعمیر کولر گازی اصفهان

تمامی برند های کولر گازی تحت پوشش ما می باشد.از اسپیلت های سامسونگ و ال جی گرفته تا سیستم های قدرتمندی همچون پاناسونیک و گری. سرویس کولر گازی ال جی ، سرویس کولر گازی سامسونگ ، سرویس کولر گازی اجنرال و …





:: برچسب‌ها: تعمیر کولر گازی در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: